Літній мовний табір
З 30 травня по 10 червня на базі гімназії працював пришкільний мовний табір. Знання з англійської мови вдосконалювали 20 учнів з 7-го та 10-х класів. Допомагали їм у цьому вчителі англійської мови Гнітецька Оксана Іванівна та Градовська Людмила Петрівна, а також волонтер - студентка Житомирського педагогічного університету ім.І.Франка - Ткачова Діна.
Учні 7 класу назвали свою групу Sunflowers (Соняшники).
Motto: We are Sunflowers.
We study and rest.
We are creative.
We are the best!
( Ми - Соняшники.
Ми вчимося і відпочиваємо.
Ми творчі! Ми є кращими! )
План роботи мовного табору
1 група (7 клас)
1. Meeting. My Hobby. Friendship.
(Знайомство. Улюблене заняття. Дружба.)
2. Calendar. Holidays. (Календар. Свята)
3. Poetic Page. ( Сторінка поезії )
4. The Land of Fairy-tales. (Країна казок. Драматизація).
5. The Street of Riddles and Crоsswords.
(Вулиця загадок і кросвордів).
6.The World of children’s pictures. (Cвіт дитячих малюнків)
7. The Song Box. Music is everywhere. (Ящик пісень. Музика скрізь)
8. The City of Cartoons. (Місто мультиків)
9. Parties. „Mad“ Sandwiches“. (Вечірки)
10. The Talent’s Hour. (Година таланту)
А учні 10-х класів вирішили назвати свою групу Investigators
(Дослідники).
Motto: If you are not willing to investigate,
no one can make you do it.
If you are determined to investigate,
no one can stop you.
(Якщо ти не хочеш досліджувати,
ніхто тебе не примусить цього робити.
Якщо ти вирішив досліджувати,
Ніхто не може тебе зупинити).
План роботи мовного табору
2 група (10 клас)
1. Investigating ourselves. (Досліджуємо себе).
2. Investigating friendship. (Досліджуємо дружбу).
3. Investigating rights. (Досліджуємо права).
4. Investigating holidays. (Досліджуємо свята).
5. Investigating songs. (Досліджуємо пісні).
6. Investigating environment. (Досліджуємо довкілля).
7. Investigating citizenship. (Досліджуємо
громадянськість).
8. Investigating acting. (Досліджуємо театральну гру).
9. Investigating cooking. (Досліджуємо приготування їжі).
10. Feedback. ( Зворотній зв’язок . Концерт).