Табір відпочинку "Едельвейс" - 2018
З 1 по 14 червня на базі Новоборівської гімназії працював табір відпочинку "Едельвейс".
ПЛАН РОБОТИ
в денному таборі відпочинку “Едельвейс” Новоборівської гімназії на 2018р.
№ п/п |
Дата |
Час |
З М І С Т |
Примітки |
1. |
01.06 ПТ |
9.00
9.15 9.30. 10.00
13.15
|
Лінійка. Відкриття табірної зміни. ( Зайнчуковська М.Ф., Цюпа К.О.) Бесіда-інструктаж: «Правила дорожньої безпеки - «Жити цікаво та безпечно» Зарядка. (Карпович Ю.А.) Сніданок. Міжнародний день захисту дітей. Розважальна програма у Новоборівському будинку культури. Розваги, атракціони, майстер-класи. Ввідний інструктаж. Правила поведінки в таборі. Санітарно-ггігієнічні вимоги. |
|
2. |
02.06 СБ |
9.30. 10.00
13.15 |
Антропометрія (Шибецька А.К.) / Сніданок 1.Організаційний збір загону: Режим роботи. Вибір командира. Вивчення девізу. Навчання здачі рапорту. Пісня-гімн табору “Едельвейс” – “Добро всім людям несемо” – повторення, розучування (по загонах). 2. Розучування фізкульхвилинок. „Фізкультхвилинки ти вивчай – про своє здоров’я дбай“ (обмін вивченими фізкультхвилинками) – актова зала |
|
3. |
03.06 НД |
10.00 13.15 |
Відпочинок на природі. Рухливі ігри. |
|
4. |
04.06 ПН |
10.00
13.15 |
Чирлідинг – вид спорту, який поєднує в собі елементи шоу і видовищних видів спорту (танці, гімнастика та акробатика). Підготовка спортивної композиції на підтримку свого загону.» «Скакалка - подружка моя» |
|
5. |
05.06 ВТ |
10.00
13.15 |
Гурток „Умілі руки“. Виготовлення емблеми загону для кожного вихованця та вихователів Підготовка спортивної композиції на підтримку свого загону. |
|
6. |
06.06 СР |
10.00 13.15 |
Екскурсія до водосховища. „Я досліджую природу“. Вивчення нових лічилок. Обручі верчу-кручу – хочете, і вас навчу! |
|
7. |
07.06 ЧТ |
10.00 13.15 |
Скандинавська хода – презентація. Майстер-клас (Леськів В.М.) Класики – дитяча гра моєї мами. |
|
8. |
08.06 ПТ |
10.00
13.15 |
Гурток „Умілі руки“.Виготовлення помпонів для команди чирлідингу Домбайський бокс – змагання між загонами./ Рухлива гра «Піймай за хвіст дракона» - розучування, гра. |
|
9 |
09.06 СБ |
10.00
13.15 |
„Резиночка“– весела гра! (перегляд навчального відео, тренувальні вправи) Гра в резинку (по загонах) Настільні ігри ( шашки, шахмати, морський бій, доміно) |
|
10. |
10.06 НД |
10.00 13.15 |
Відпочинок на природі. Рухливі ігри. |
|
11. |
11.06 ПН |
10.00
13.15 |
«Веселі естафети» ( з м’ячами, скакалками, обручами) між загонами.
Трудовий десант “Чистий стадіон” |
|
12. |
12.06 ВТ |
10.00 13.15 |
Танці-повторювалки Підготовка спортивної композиції на підтримку свого загону. |
|
13. |
13.06 СР |
10.00
13.15 |
Весела ігротека-спартакіада (скакалка, обручі, класики, резинка). Виступ команд-підтримки кожного загону. |
|
14. |
14.06 ЧТ
|
10.00
13.15 |
Вихідний інструктаж на літо: «Безпека на воді» Заключна дискотека. Закриття табірної зміни. Подяки, побажання, нагородження. |
|
У 2018 році табір «Едельвейс» прийняв 80 дітей (2-4 класів), що становить 22,7 % від загальної кількості учнів гімназії.
Під час формування списків відпочиваючих перевага надавалась дітям пільгових категорій. В результаті соціальний паспорт табору наступний:
- діти під опікою - 1;
- дитина з інвалідністю – 1:
- діти учасників АТО – 3;
- сім'ї, які опинилися в складних життєвих обставинах - 2;
- постраждалі внаслідок Чорнобильської катастрофи - 10;
- малозабезпечені (згідно довідки) - 2;
- багатодітні сім'ї - 16 дітей;
- неповні сім'ї - 13 (діти матерів-одиначок )
- обдаровані діти – 32.
Відмовились від відпочинку (згідно заяви ) :
1. Вольський Віталій – 2-Б кл. – дитина учасника АТО;
2. Міліченко Віталіна – 4-Б кл. – чорнобильське посвідчення, дитина
учасника АТО;
3. Синиця Каріна – 4-Б клас - довідка про малозабезпеченість сім’ї;
4. Кос Кирило - довідка про малозабезпеченість сім’ї.
Організаційна робота.
Для роботи табору була підготовлена необхідна документація: статут, списки дітей, штатний розпис, план роботи, режим роботи, проведені необхідні інструктажі.
Кожен загін мав свій журнал. В ньому містилася наступна інформація:
• назва загону, девіз, гасло, пісня;
• список дітей із домашніми адресами і телефонами батьків;
• облік відвідування;
• облік інструктажів з безпеки життя;
• план роботи.
Вся інформація про роботу табору була розміщена на інформаційному стенді в коридорі гімназії ( І поверх).
Табір працював згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору.
Основними режимними складовими дня були:
❖ - лінійка;
❖ - зарядка;
❖ - сніданок;
❖ - виховні, спортивні заходи
- справи в загоні у вільний час;
❖- обід;
❖ - післяобідній захід;
❖ - нарада вихователів.
Діти були поділені на чотири загони: „Дружба“, „Позитив“, „Фортуна“, „Вітрила“. Девізи кожному загону склала вчителька української мови та літератури Фещенко Олена Володимирівна. Щодня на лінійці командири загонів здавали рапорт, звітуючи про готовність загону до лінійки. Керівником табору та педагогом-організатором:
- підводились підсумки попереднього дня, нагороджувались грамотами, дипломами і солодкими призами за досягнення у конкурсах і змаганнях,
- оголошувався план роботи на день;
- нагадували про перспективні заходи, які потребували попередньої підготовки.
Після лінійки, яка проводилась на шкільному подвір'ї, загони перешиковувалися на зарядку, яку проводив вчитель фізичної культури Карпович Юрій Анатолійович або педагог-організатор Цюпа Катерина Олександрівна.
Вправи виконувались під оригінальний музичний супровід.
В таборі було організоване двохразове харчування - сніданок і обід. Кухар Панченко О.В. і помічник кухаря Чайківська Т. А. готували різноманітні смачні і калорійні страви. Щоденне меню, завірене директором гімназії, щодень вивішували на стенді. Техпрацівники забезпечували чистоту у приміщеннях, медична сестра вела контроль відвідування табору.
На дверях їдальні знаходився графік харчування - в ньому вказано, який загін в який час харчується.
У перший та останній день табірної зміни медична сестра Шибецька Аліна Казимирівна провела антропометрію.
Протягом роботи табору постійно поповнювався інформаційний стенд із фотомонтажем «Відпочинок в „Едельвейсі» -2018“
У кінці дня усі вихователі збиралися на щоденні наради, де обговорювали проведений день (враження, зауваження, побажання), плани роботи на завтра та на кілька днів вперед.
Виховна робота.
Напрямок роботи – спортивно-оздоровчий.
Тема табірної зміни – „Вчимось відпочивати без телефонів, планшетів, комп’ютерів“
Мета, яку поставили перед собою вихователі табору, – навчити дітей відпочивати активно, цікаво, разом з друзями, здобуваючи нові знання. І головна умова – під час перебування у таборі заборонялось гратися в ігри на телефонах та планшетах. Тільки живе спілкування: дитина – вихователь, дитина – дитина.
Чітку, злагоджену роботу забезпечував глибоко продуманий план виховної роботи, який був насичений та цікавий. Всі заходи відповідали обраній темі зміни.
З метою попередження травматизму та збереження життя дітей вихователі проводили різні інструктажі зі збереження життя: вхідний інструктаж з техніки безпеки, про правила дорожнього руху, про безпечний шлях до табору та додому, про правила поведінки на вулиці, у громадських місцях, на прогулянках, про здоровий спосіб життя, про правильне харчування і культуру харчування, про дружбу і взаємодопомогу (цільові інструктажі проводили додатково щоразу перед виходом за межі навчального закладу).
У перший день табірної зміни - День захисту дітей. Малюки з вихователями переглянули розважальну програму у Новоборівському будинку культури, розважались на атракціонах, брали участь у майстер-класах. Було весело і цікаво.
Другого дня вихователі познайомили дітей з режимом роботи табору, з нашим талісманом — квіткою едельвейс, прочитали про неї легенди. В загонах діти вчили гасло загону і табору, табірні заклички, повторили, а дехто (хто у таборі вперше) вивчив табірну пісню. Цього ж дня вихователі розучили з дітками кожного загону нові музичні фізкультхвилинки, а після обіду – показали їх зі сцени актової зали іншим дітям та навчили їх виконувати ці вправи.
4 червня – день відкриттів. Цього дня діти (а також і дорослі!) вперше почули слово „чирлідинг“ та розібрались у його значенні. Послухавши теоретичне повідомлення та подивившись кілька коротеньких відео, що підготувала Зайнчуковська М.Ф., присутні дізнались, що чирлідинг – це вид спорту, який поєднує в собі елементи шоу і видовищних видів спорту (танці, гімнастика та акробатика). Чирлідинг можна розділити на два основних напрямки:
v. змагання команд за програмами, підготовленими за спеціальними правилами;
- робота зі спортивними командами, клубами, федераціями для виконання наступних завдань: залучення глядачів (вболівальників) на стадіони і в спортивні зали з метою популяризації фізкультури і спорту, здорового способу життя;
- створення сприятливого морально-психологічного клімату на стадіоні, пом'якшення агресивного настрою вболівальників-фанатів, створення обстановки «позитивного фанатизму» та управління емоціями фанатів;
- підтримка спортивних команд, що беруть участь у матчі;
- активізація і різноманітність рекламно-іміджевої роботи на спортивних заходах.
По завершенню заходу , кожен загін отримав завдання: підготувати музично-спортивний виступ групи підтримки своєї спортивної команди. Тема заняття після обіду – „Скакалка - подружка моя“. Діти тренувалися, а дехто і вчився, стрибати на скакалці. Найкращі „стрибунці“ наступного дня були відзначені на лінійці грамотами.
Щоб відрізнити команди з черлідингу одна від одної , ми вирішили виготовити емблеми для кожного загону , а також помпони, без яких такі виступи не відбуваються. У цьому нам допомогли працівники Новоборівського ЦДЮТ. У нашому таборі керівники гуртків Центру творчості працювали два дні – 5 та 8 червня. Необхідні матеріали були заздалегідь придбані та підготовлені. Емблема кожного загону мала свій колір: загін „Дружба“ – зелений, „Позитив“ – синій, „ Фортуна“ – червоний, „Вітрила“ – жовтий. Відповідно, такого ж кольору були і помпони. Діти старанно працювали. Було цікаво! Шаповалова Т.І, Поліщук О.О., Симон Г.М. – майстри своєї справи, які вміють зацікавити дітей.
У середу 6 червня діти усього табору вирушили на екскурсію до водосховища. „ Я досліджую природу“. Діти скуштували джерельної води, прислухались до пташиного співу, до кумкання жабок, поспостерігали за зграйками мальків рибок, придивились до невеликих сосонок – молоді пагони відрізняються кольором. На привалі, під час відпочинку, вихователі вивчили з дітьми нові лічилки. Використовуючи вивчені лічилки, пограли в рухливі ігри.
„Обручі верчу-кручу – хочете, і вас навчу!“ – тема заняття після обіду . У кожному загоні визначили дітей, які найкраще і найдовше вміють крутити обруч.
Відкриття продовжуються. 7 червня у гості до табору завітала Леськів Валентина Миколаївна – інструктор зі скандинавської ходи зі своєю помічницею – Гущиною Галиною. Зустріч складалася з двох частин : теоретичної та практичної. У актовій залі відбулася перша частина заняття. Валентина Миколаївна підготувала презентацію – для знайомства з цим незвичайним видом фізичної активності. Кілька невеличких відео познайомили присутніх із засновником скандинавської ходи, з різновидами палиць для цієї ходи, із розминкою та заминкою. Спробували виконати ці вправи за інструктором. Практична частина заняття проходила на стадіоні гімназії. Кожна дитина мала змогу не тільки потримати у руках палиці для скандинавської ходи, а й пройти 15-20 метрів.
Після обіду вихователі познайомили та навчили діток грі у „Класики“. Як виявилося, жодна дитина не знала таку гру та не вміла гратися в неї. Керівником табору Зайнчуковською та педагогом-організатором Цюпою К.О. проведена підготовча робота. На алеях біля гімназії фарбою були намальовані „класики“, зроблені „камінчики“ та підготовлені відео-уроки. Ця гра дітям дуже сподобалась! До кінця табірної зміни „класики“ не пустували.
8 червня діти знову зустрілися з майстринями Новоборівського ЦДЮТ. Цього дня усі робили помпони для черлідингу. Як виявилося – це непроста справа! Але ми впоралися! Тепер маємо помпони чотирьох кольорів, які зможемо використовувати в майбутньому. Емблеми - маємо, помпони – маємо, музично-спортивну композицію готуємо!
Після обіду провели улюблену гру дітлахів – домбайський бокс. Змагалися не лише діти, а й вихователі. Було весело!
У суботу, 9 червня , вихователі згадували гру свого дитинства. „Резиночка – весела гра!“- девіз цього дня. Ми переглядали навчальне відео, провели тренувальні вправи. Потім грали в резинку по загонах. Для усіх загонів була заздалегідь підготовлена достатня кількість резинок.
А післяобідній час присвятили настільним іграм. Шашки, доміно, „Монополія“, „ Мегаполія“ і навіть морський бій – це дуже цікаві ігри!
Не менш цікавим був і понеділок, 11 червня. Вчитель фізкультури Карпович Юрій Анатолійович підготував і провів змагання „Веселі естафети“. Змагання відбулися на спортивному майданчику з штучним покриттям. Діти показали свої вміння змагатися , використовуючи різне спортивне приладдя : м’ячі, Додав(-ла)